Hummus cu seminte de canepa - Totul Bio

Hummus cu seminte de canepa

Hummusul este unul dintre produsele de preferate ale veganilor si vegetarienilor. Merge de minune ca si snack, topping pentru sandwich, tortilla, foccacia sau adaugat in salata tabbouleh.

Aceasta reteta de hummus vegan este saraca in carbohidrati, dar bogata in proteine si acizi grasi esentiali din continutul nautului si a semintelor de canepa.

Semintele de canepa sunt una dintre cele mai bune surse de omega-3 si omega-6, iar aproximativ 25% din continutul caloric al acestora este dat de proteine. De asemenea, contin toti cei 20 de aminoacizi esentiali, precum si minerale (fosfor, potasiu, sodiu, magneziu, calciu, fier si zinc).

Nautul este o sursa importanta de vitamine (vitamina A, vitamina C, vitamina B6, vitamina B12, vitamina K), minerale (fier,zinc, magneziu, forsfor), fibre si proteine.

Hummus cu seminte de canepa
Sursa foto: Kitchennostalgia.com

Ingrediente:

  • 4 linguri de seminte de canepa
  • 4 lingurite de suc de lamaie
  • o conserva de naut
  • 2 linguri de apa
  • 2 catei de usturoi
  • 6 linguri de ulei de masline
  • o lingurita de sare
  • pentru garnisire puteti folosi: paprika, fulgi de chilli, frunze proaspete de patrunjel sau coriandru, ulei de masline

Preparare:

  1. Macina semintele de canepa intr-o rasnita de cafea (daca nu ai rasnita electrica, poti folosi o rasnita de condimente sau un mojar);
  2. Adauga-le apoi intr-un blender impreuna cu sucul de lamaie, nautul, apa, usturoiul, uleiul de masline si sarea.
  3. Mixeaza pana obtii o pasta omogena.
  4. Serveste imediat sau pastreaza la frigider pentru maxim 3 zile.




Trimiteți un comentariu

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates